Antidepresiv Natural : Caju

antidepresive-naturale-caju

  Nucile caju sunt o resursă importantă de beneficii sănătoase, dar capacitatea lor de a ajuta la atenuarea simptomelor de anxietate este rareori adusă în discuție.

  În ultima vreme tot mai multe persoane au început  să înțeleagă legătura dintre insuficiența nutrițională și bolile fizice, însă foarte puțini realizează conexiunea dintre deficientele nutriționale și problemele de sănătate mintală.

  Depresia este considerată o stare pur emoțională declanșată de procesele bio-chimice ale creierului, iar nutriția joacă un rol-cheie în apariția, longevitatea și severitatea depresiei, potrivit unui studiu din 2008 publicat în Jurnalul Indian de Psihiatrie.

 Cercetătorii au descoperit că persoanele care suferă de depresie și tulburări de dispoziție au în organism mai multe  substanțe nutritive deficitareDeficiențele nutriționale pot fi o latură importantă în întocmirea unui plan de tratament, cu multiple fațete, antidepresive-naturale-cajuelaborat la consultarea unui medic.

Antidepresiv Natural

  Caju sunt bogate în mai multe ingrediente care pot avea un rol esential în furnizarea de ajutor pacienților cu depresie.

1. Triptofanul

  Triptofanul acționează ca un precursor al anumitor substanțe din organism necesare pentru buna funcționare. Acest lucru înseamnă pur și simplu că triptofanul suferă procese chimice în organism, care duc la producerea acestor substanțe, unele dintre ele fiind serotonina și niacina. Serotonina este numită și  “hormonul fericirii”.  

  Triptofanul se trasformă  într- o substanță chimică numită 5-HTP, care, la rândul său, se transformă în serotonina. Cantități însemnate de serotonină în organism pot ajuta la atenuarea simptomelor de depresie.

  Niacina sau vitamina B3, sunt compuși organici găsiti în organism, care pot ajuta, de asemenea prin reducerea simptomelor de depresie.

  O scădere a triptofanului la subiecții non-deprimați a dus modificări ale dispoziției, și a provocat o reapariție a simptomelor depresive la pacienții care au răspuns anterior pozitiv la antidepresive, potrivit unui articol 2001 publicat în British Journal of Psychiatry.

2. Magneziu

  Caju este, de asemenea, o sursă bogată de magneziu, considerat de mulți ca fiind o componentă nutrițională cheie în depresie.

  Un aport mai mare de magneziu la pacienți, a fost asociat cu simptome de depresie reduse și invers, conform unui studiu din 2009 publicat în Australia și Noua Zeelanda Journal of Psychiatry.

  În mod similar, un studiu din 2006, publicat în Medical Hypotheses a constatat că deficiența de magneziu poate agrava simptomele depresive și un consum de alimentare care conțin magneziu este considerat o măsură nutritivă foarte recomandată pentru tratamentul depresiei și al altor probleme de sănătate mintală.

3. Acizii grași omega-3

  Acizii grași omega-3 sunt esențiali pentru sănătate, dar organismul nu îi produce. Acești acizi grași importanți trebuie să fie obținuți în întregime din dieta. Nucile caju sunt o sursă bogată de acizi grași omega-3.

  Omega-3 –  joacă un rol important în funcționarea sistemului nervos central și ar putea juca în incidența și gestionarea depresiei clinice un rol crucial.

  Persoanele cu un nivel ridicat de depresie clinică au raportat o cantitate semnificativă mai mică a acizilor grași în corpurile lor, potrivit unui studiu din 2003 publicat în American Journal of Clinical Nutrition.

  Acizii grași omega-3 au redus semnificativ simptomele depresiei clinice la pacienții adulți cât și copii , potrivit unui studiu din 2009 publicat în CNS Neuroscience și Therapeutics.

  La pacienții cu depresie, sistemul nervos central produce substanțe chimice numite citokine inflamatorii. Aceste citokine exacerbă simptomele de depresie, potrivit unui studiu din 2003 publicat în Psychosomatic Medicine.

  Omega-3  inhibă activitatea acestor citokine care promovează severitatea depresiei, potrivit unui studiu din 2004 publicat în ” Lipide în sănătate și boală “.omega3-antidepresive-caju

  Aceste constatări sunt de un real ajutor  în atenuarea depresiei.

 Deasemenea, Omega -3 poate ajuta la susținerea funcției normale a inimi, poți citi mai multe AICI.

Cu drag, laugh

Andreea!

Bibliografie

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12764208/
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11687048
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15750663/
[edsanimate_end]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *